سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
روزها در گذر است، مطالب جالب
درباره



روزها در گذر است، مطالب جالب


امیر ل
آرشیو یادداشت‌ها
همان طور که می دانید باتوجه به آلودگی هوا داشتن برچسب معاینه فنی برای همه خودروها اجباری است.

رانندگانی که برچسب معاینه فنی را برای خودروی خود تهیه می کنند، تا حدی خیالشان از بابت سلامت خودرو راحت است و با اطمینان و آرامش بیشتری به استفاده از آن می پردازند. به نظرتان معاینه فنی رایانه نیز می تواند آرامش و اطمینان را برای کاربران به همراه داشته باشد؟

اگر رایانه تان دچار اشکال شده و مدام با هنگ های متوالی مواجه می شوید یا سرعت اجرای فعالیت ها در آن بشدت کاهش یافته، مطمئناً پاسخ بلی را انتخاب خواهید کرد؛ زیرا سلامت رایانه نیز نه فقط موجب افزایش سرعت اجرای فعالیت ها و کاهش هنگ های احتمالی می شود، بلکه به شما اطمینان می دهد که فایل های ضروری خود را ناگهانی از دست نخواهید داد.

نرم افزار System Mechanic 12

دوست دارید همین امروز معاینه فنی را روی کامپیوتر خود به انجام برسانید و در صورت نیاز، مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید؟

مکانیکی برای رایانه

نرم افزار System Mechanic 12 به همین منظور طراحی شده است. به کمک این نرم افزار قدرتمند می توانید در کمتر از چند دقیقه همه تست های مورد نیاز را روی بخش های مختلف رایانه و سیستم عامل اجرا کرده، در صورت نیاز نسبت به تعمیر هر یک از بخش های دارای اشکال، اقدام کنید. این نرم افزار قادر است ضمن رفع خطاها و کاهش هنگ ها و انجمادهای سیستم عامل، سرعت اولیه کامپیوتر شما را به آن بازگرداند و میزان بهره وری آن را نیز افزایش دهد.

افزایش سرعت کامپیوتر

وقتی نرم افزار سیستم مکانیک روی رایانه شما نصب شود، برای کشف دلایل کاهش سرعت رایانه نیازی به مهارت نخواهید داشت؛ زیرا این برنامه با بررسی بیش از 229 بخش مختلف در رایانه به وسیله 50 ابزار متفاوت، می تواند همه دلایل افت سرعت در رایانه شما را کشف و سپس مشکلات کشف شده را رفع کند. افزایش سرعت بوت رایانه، افزایش سرعت اینترنت، افزایش سرعت اجرای برنامه ها در سیستم عامل و روان تر کردن اجرای بازی ها در ویندوز از امکاناتی است که استفاده از این ابزارها برای شما به همراه خواهد داشت.

عیب یابی و تعمیر رایانه

به قول مکانیک های امروزی، عیب یابی صحیح، مهمترین قدم در رفع مشکلات است. نرم افزار System Mechanic 12 با بهره مندی از ابزارهای مختلف و مقایسه نتایج تعمیر چند میلیون رایانه، قادر است دقیق ترین عیب یابی را انجام دهد و پس از آن همه اقدامات مورد نیاز برای اجرای بهترین روش تعمیر را به کار گیرد. به روزرسانی درایورها، تعمیر رجیستری ویندوز، رفع مشکلات حافظه، اصلاح هنگ ها و ری استارت ها ناگهانی، اصلاح حفره های امنیتی، ترمیم ارتباطات اینترنتی و بررسی سلامت سیستم با استفاده از فناوری منحصر به فرد Active Care از جمله اقدامات مفیدی است که در این بخش در اختیار شما قرار می گیرد.

حفظ حریم خصوصی

هر کاری که با کامپیوتر انجام می دهید در بخش های مختلف سیستم عامل ثبت می شود و این گزارش های ثبت شده می تواند حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار دهد. نرم افزار سیستم مکانیک برای جلوگیری از این خطرات احتمالی نیز ابزارهای سودمندی را در خود جای داده و شما می توانید براحتی همه فعالیت های صورت گرفته از طریق رایانه را پاکسازی کرده، رد فایل ها و دیگر اطلاعات حذف شده از روی هارددیسک را نیز از بین ببرید. حذف گزارش های وبگردی و گفت و گوهای آنلاین و حذف حافظه نهان سیستم عامل از جمله امکانات این بخش به شمار می رود.

تشدید امنیت سیستم

ویروس های رایانه ای، هکرها و خطرات اینترنتی مختلف از جمله عواملی است که می تواند سلامت رایانه شما را در معرض خطر قرار دهد و به آن صدمه بزند. ویروس یاب ها و دیواره های آتش نیز اولین و ابتدایی ترین اقدامات برای جلوگیری از بروز این صدمات به شمار می رود و به همین منظور سیستم مکانیک، ابزاری را به عنوان مکمل امنیتی در خود جای داده است. مکمل امنیتی در سیستم مکانیک قادر است حفره های امنیتی سیستم عامل را مسدود کند، با پشتیبان گیری دائم از رجیستری به حفاظت آن بپردازد، مانع فعالیت نرم افزارهای مشکوک شود و از اعمال تغییرات روی مرورگر و صفحات اینترنتی ممانعت به عمل آورد.

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 451

نرم افزار سیستم مکانیک امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و از ابزارهای متنوعی پشتیبانی می کند که در این مقاله تعدادی از امکانات این نرم افزار شرح داده شد؛ برای آشنایی با امکانات بیشتر این نرم افزار از سایت شرکت سازنده آن دیدن کنید.

 ( http://www.iolo.com/products/system-mechanic


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیر ل 93/2/29:: 12:56 عصر     |     () نظر