سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
روزها در گذر است، مطالب جالب
درباره



روزها در گذر است، مطالب جالب


امیر ل
آرشیو یادداشت‌ها

شرکت اینتل درصدد ارائه پردازنده هایی می باشد که از لحاظ معماری و سازگاری، دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را با یکدیگر اجرا کند در حقیقت بر اساس اطلاعاتی که درباره کامپیوتر های جدید اینتل منتشر شده به طور هم زمان از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید که در کنار یکدیگر پشتیبانی می کنند گزارش ها حاکی از این است اینتل برای چنین  سیستم هایی عنوان و اصطلاح PC Plus را انتخاب کرده است به عبارتی در این پلت‌فرم، کاربران تبلت‌ها، لپ تاپ ها، و کامپیوترها می‌توانند علاوه بر سیستم عامل ویندوز هشت، از پلت‌فرم اندروید نیز که تعداد بسیار قابل توجهی طرفدار و اپلیکشن دارد? استفاده کنند. همچنین در حالی که به نظر می رسد استفاده از دو سیستم عامل در یک دستگاه? نکته ای جدید باشد اما باید تاکید نمود که شرکت سامسونگ اخیرا در یکی از محصولات کامپیوتری خود از سری ATIV امکان اجرای اندروید در کنار ویندوز را فراهم کرده و نیز شرکت ایسوس نیز همانطور که ادامه خبرها اشاره شده، قصد دارد امسال تبلت دوگانه خود با دو سیستم عامل را راهی بازار کند.
به عقیده کارشناسان، این موضوع قطعاً زنگ خطر بسیار بزرگی برای مایکروسافت خواهد بود و حالا این اندروید است که پس از ناکامی لینوکس و سایر سیستم عامل ها در بازار در رقابت با ویندوز، به طور جدی، قصد به زیر کشیدن ویندوز را دارد!

منبع: ماهنامه دانش و کام‍‍پیوتر شماره 171


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیر ل 93/2/29:: 12:52 عصر     |     () نظر