سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]
روزها در گذر است، مطالب جالب
درباره



روزها در گذر است، مطالب جالب


امیر ل
آرشیو یادداشت‌ها

5 چالش تازه مجریان سابق TOP GEAR در آمازون جدید 95

5 چالش تازه مجریان سابق TOP GEAR در آمازون پرایم

 

 

5 چالش تازه مجریان سابق TOP GEAR در آمازون پرایم

سال گذشته پس از زد و خورد های فراوان سرانجام تاپ گیر محبوب ترین برنامه تلویزیونی در حوزه خودرو به پایان یک برهه مهم از تاریخ خود رسید. البته این بدین معنی نیست که دیگر این سه مجری محبوب را نبینیم بلکه با پلت‌فرم جدیدتری باز خواهند گشت.

همانطور که بیشتر طرفداران این سه مجری با خبر هستند قرار شده است که برنامه آنها از تلویزیون به آنلاین تغییر کند. هر سه مجری طی قراردادی میلیون دلاری به شبکه آمازون پرایم ملحق شدند. از نظر برخی ترک تاپ گیر کار خوبی نبوده است اما امیدواریم اینگونه نباشد. 
تا کنون عکس های مخفی منتشر شده نوید دهنده فیلمبرداری سری جدید این مجموعه است که اطلاعات زیادی از آن به رسانه ها درز نکرده است.

JEREMY-19

همانطور که معلوم است شرکت آمازون بودجه سنگینی برای این سه مجری تعیین کرده است پس انتظار یک برنامه فوق‌العاده، دور از ذهن نیست.

کار آنها فقط این نیست که عالی ترین خودرو های دنیا را تحسین یا سرزنش کنند، با بودجه هنگفتی که تحت اختیار دارند می توانند مکان های مرموزی را برای تهیه برنامه تعیین کنند. همانند برنامه های ویژه ی تاپ گیر. 
طبق گفته های خودشان، تصمیم گرفته اند تا به بدترین مکان ها سفر کرده تا بعضی از آنها را پیدا کنند. همه ی مکان ها بر راستای شخصیت های این سه مجری تعیین شده است.

سفر به عمق صحراهای موریتانی 
یک کشور آفریقایی در حاشیه مراکش  که به فقر تنگ دستی مشهور بوده و آخرین کشور در دنیا (در 1981) بود که بردگی را ممنوع کرد. 
با وجود ممنوعیت برده داری حداقل 4 درصد از مردم هنوز برده هستند و یا همانند برده ها زندگی می کنند. به لطف صحرا آفریقا آب و هوا نیز کاملا گرم و خشک است. 
یکی از طولانی ترین راه آهن ها به شهر زویرات، پایتخت موریتانیا متصل شده است. شهر معدن نیز در جنوبی ترین نقطه قرار داشته و حمل و نقل نیز مقداری در قسمت های بیابانی که بیشتر مردم زندگی می کنند بی قانون است. بگذارید مثالی واضح تر بزنیم، وضعیت در موریتانی تقریبا همانند قبیله هایی است که در فیلم Mad Maxبه تصویر کشیده شده اند. Nouadhibou بزرگترین شهر این کشور است.

JEREMY-12

قطار در مسیر های اصل خطوط ریلی در موریتانی فقط دارای چند واگن مسافر بری است و مردم برای مسیری 40 ساعته برای آنکه بتوانند بر روی صندلی بنشینند باید بلیط تهیه کنند. اما بیشتر واگن های یک  قطار به طول دو مایل از سنگ آهن پر شده است. این در حالی است که مردم بر روی واگن های سنگ آهن با حیوانات خود می ایستند.

فکر می کنیم که برنامه این شکلی درست کنند که جیمز می و ریچارد هموند توسط قطار تردد می کنند و جرمی با آخرین مدل از لندرور دفندر با آنها مسابقه بدهد.

رانندگی با خودروهای دیزلی آلاینده در خیابان های لوس آنجلس

این یکی ممکن است باعث شود که هر سه مجری و گروه فیلمبرداری را دستگیر کنند اما به خنده های بعد آن می ارزد.ایالت کالیفرنیا بخاطر قوانین سنگین وضع شده در بازی تیراندازی مورد آلودگی هوا شهرت دارد، بخصوص رسوایی های جدیدی که به وجود آمده، باعث بد نامی دیزل شده است. در واقع منظور ما این است که آنها به تقلید از Volkswagens خودرو هایی درست کنند تا بتوانند قوانین را دور بزنند.

بگذارید اینگونه مثال بزنیم که یک موتور لوکوموتیو آلمانی را با یک سیستم اگزوز دستکاری شده که میزان دود خروجی را کمتر از میزان واقعی نشان دهد، کارشناسان را دور بزنند. 
تست یک خودرو نزدیک مرز های کره شمالی در کره جنوبی

کاملا واضح است که عبور کردن از مرز ها و تهیه فیلم در کره شمالی کار غیر ممکن بعدی است. مگر اینکه کیم جون او (رهبر کنونی کره شمالی) یکی از طرفداران کلارکسون باشد که موضوع مسخره ایی است. مگر اینکه این سه مجری با دلقک بازی های خود در مرز های کره شمالی توجه آنها را به خود جلب کنند.

JEREMY-10

برند جنسیس زیر مجموعه ایی از هیونداکه به تازگی معرفی شده است. بخشی کوچکی از بازار خودرو های لوکس را تصاحب کرده است و همزمانی معرفی این برند با حضور مجریان سابق تاپ گیر در کره باعث می شود تا ایده ایی به ذهن ما خطور کند. 
جرمی و همراهانش با بودجه عظیمی که در اختیار دارند می توانند دو بدل کار را استخدام کنند و یکی را به عنوان رهبر کره شمالی جا زده و با آن در کنار مرز های کره شمالی با جنسیس G90 شروع به حرکات موزون کنند 

به آمازون بروند و سعی کنند با یک قبیله گمشده در آمازون صحبت کنند

چه راه بهتری برای جشن گرفتن شبکه جدیدشان،جز برگشتن به بازی اکشن جنگل هایی هم اسم با شرکتشان است؟ البته در یکی از قسمت های ویژه تاپ گیر نیز همچنین برنامه ایی را ساخته اند. اما دلیل اصلی برای بازگشت دوباره، ارتباط برقرار کردن با یکی از آخرین قبایل آمازون است.

قبیله ماشکوپیرو، به مدت نیم میلیون سال در جنگل های پرو زندگی می کنند، بخاطر رفت و آمد زیاد توریست ها و کش بازی دخترانه مکش های قبیله ایی اهالی ماشکوپیرو مجبور به کاوش بیشتری در روستاها متمدن تر برای پیدا کردن غذا و اسلحه هستند.

JEREMY-3

میزان درگیری میان آنها در حال افزایش است و هر بار که درگیری رخ می دهد با عقد یک توافق نامه موافقت می کنند. بعضی مواقع نیز دولت پرو سعی در ایجاد دوستی و ارتباط میان آنها داشته است. شاید دیپلماسی های غیر معقول این سه مجری باعث شود تا عقیده آنها در مورد این گونه زندگی عوض شود.

بازگشتی دوباره به سوی فرانسه 
آخرین بار برای برنامه مخصوص کریسمس (Perfect Road Trip) بازی فکری این سه مجری به فرانسه سفر کرده بودند. همه چیز طبق برنامه در حال پیشرفت بود تا اینکه هموند و جرمی از سرعت مجاز (50 کیلومتر در ساعت) عبور کرده و این قانون شکنی آنها  را بدون آنکه به دادگاه ببرند با جریمه ایی سنگین و ممنوعیت رانندگی تا سه ماه در فرانسه مواجه کرد. 

این اتفاق در سال 2013 رخ داد که باعث شد جرمی و همراهانش دو درس در مورد محدودیت سرعت در فرانسه یاد بگیرند البته شاید. ممکن است برگردند تا حداکثر سرعت بوگاتی کایرون را بدست آورند یا اینکه باعث شود که پشت میله های زندان بیفتند یا با بد جنسی هایی که در تاپ گیر شاهد بودیم باعث شوند دیگری به زندان بیفتد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیر ل 95/1/18:: 12:24 عصر     |     () نظر