سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، بر محبّت دل ها می افزاید . [امام علی علیه السلام]
روزها در گذر است، مطالب جالب
درباره



روزها در گذر است، مطالب جالب


امیر ل
آرشیو یادداشت‌ها

اپلیکیشن جدید مایکروسافت نژاد سگ ها را از روی تصویرشان تشخیص می دهد

 

 

اپلیکیشن جدید مایکروسافت نژاد سگ ها را از روی تصویرشان تشخیص می دهد

در سال گذشته مایکروسافت برنامه ای را تحت عنوان پروژه آکسفورد به اجرا گذاشت که در طی آن قرار بود نرم افزارهایی با قابلیت استخراج اطلاعات از روی تصاویر منتشر شود. در این راستا تا به امروز اپلیکیشن های متعددی عرضه شد. اپلیکیشن هایی که می توانستند سن و جنسیت افراد و حالت چهره افراد را از روی عکس تشخیص دهند.

حالا نرم افزار جدیدی تحت پروژه آکسفورد مایکروسافت عرضه شده که می تواند نژاد سگ ها را از روی تصویر آنها تشخیص دهد.

 اپلیکیشن فوق با نام Fetch هم برای iOS و هم در قالب نرم افزار تحت وب عرضه شده است. بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که این ابزار از دقت بالایی برخوردار است، اما در مواردی که نژادها شباهت ظاهری زیادی با یکدیگر داشته باشند، گاهی دچار اشتباه می شود.

مایکروسافت نسخه تحت iOS نرم افزار Fetch را با ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه تحت وب آن عرضه می کند. به عنوان مثال نرم افزار درصد شباهت تصویر آپلود شده با نژاد مورد نظر را نیز نشان می دهد. پد ضد عرق my dry علاوه بر این، می تواند اطلاعات مفیدی در مورد آن رده خاص ارائه دهد.  ویژگی بامزه این نرم افزار این است که می توان از روی عکس یک انسان، بگوید که او به کدام یک از نژاد سگ ها شبیه تر است!

Fetchs-iOS-app-has-info-on-a-range-of-breeds-and-can-also-tell-you-what-breed-you-resemble

این نرم افزار یکی دیگر از محصولات برنامه گاراژ مایکروسافت است. برنامه ای که طی آن تلاش می شود ایده های خلاقانه کارکنان شرکت تبدیل به نرم افزار و سرویس های کاربردی شود.

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیر ل 94/11/24:: 11:51 صبح     |     () نظر