سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
روزها در گذر است، مطالب جالب
درباره



روزها در گذر است، مطالب جالب


امیر ل
آرشیو یادداشت‌ها

ناشر بازی 4 Rock Band خبر از تعدیل 37 درصدی نیروی کار خود می دهد

 

 

ناشر بازی 4 Rock Band خبر از تعدیل 37 درصدی نیروی کار خود می دهد

طی چند روز اخیر، خبرهای مختلفی درباره کمپانی Mad Catz، ناشر بازی Rock Band 4 به گوش رسیده و چندی پیش اعلام شد که مدیریت عامل این کمپانی تغییر کرده است. Mad Catz حالا گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2015 خود را به انتشار رسانده که اخبار بسیار جالبی را به همراه می آورد.

پیش از هر چیز، Mad Catz اعلام نموده که 37 درصد از مجموع نیروی کاری خود را حدف کرده و مدیر تیم سرمایه گذاری این کمپانی که اخیرا Mad Catz را ترک کرده نیز شامل آن می شود. البته هنوز مشخص نیست که شغل چند نفر به خطر افتاده و Mad Catz نیز آمار و ارقام دقیقی در این رابطه به انتشار نرسانده است.

Mad Catz در گزارش خود اعلام کرده که در سه ماهه مالی آتی، هزینه ای معادل 3 میلیارد دلار را خرج بازسازی ساختار شرکت خواهد کرد که بیشتر این هزینه مربوط به پرداخت کارمندهای اخراجی خواهد بود. کمپانی مورد بحث انتظار دارد که تا پایان سه ماهه آتی، پرونده مالی کاربران اخراجی را بسته و به سیاست های جدید روی آورد. Mad Catz اعتقاد دارد که بعد از این حرکت، به سود خالص 5 میلیون دلار در سال جدید دست خواهد یافت.

مدیر عامل جدید Mad Catz، کارن مک جینیس در بیانات اخیر خود گفته که ساختار مدیریتی جدید کمپانی سبب خواهد شد تا آن ها وارد بازاری رقابتی تر شده و تمرکز بیشتری روی حرکات عملیاتی، تکنولوژیکی و تبلیغاتی داشته باشند که در نهایت به تحقق اهداف طولانی مدت منجر خواهد شد.

2753942-rock_band_4+-+03

از منظر عملکرد مالی، کمپانی Mad Catz در سه ماهه چهارم سال 2015، با افزایش 114 درصدی نرخ درآمد، رقم 65 میلیون دلار را کسب نموده که بیشترین حد درآمد آن ها در 26 سال اخیر به حساب می آید. مضاف بر این، فروش محصولات Mad Catz با رشد چشمگیر 391 درصدی در خاک آمریکا همراه بوده که البته این رقم در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا به منفی 6 درصد می رسد.

در مجموع Mad Catz به سود خالص 1.2 میلیون دلار دست یافته که 10 درصد نسبت به سود 1.4 میلیون دلاری سال گذشته کمتر است. مک جینیس توضیح داد که افزایش قابل توجه درآمد، ارتباطی مستقیم با فروش عنوان Rock Band دارد اما سایر محصولات صوتی و تجهیزات گیمینگ پی سی، تاثیری منفی روی این روند گذاشتند.

Mad Catz که در انتشار Rock Band 4 با استودیوی Harmonix همکاری داشت، اعلام کرده به سرمایه گذاری روی فرنچایز Rock Band ادامه خواهد داد و احتمالا به صورت سالانه، شاهد عرضه نسخه جدیدی از این سری بازی باشیم. مک جینیس هم چنین افزوده که با سیاست های Harmonix در قبال عرضه هفتگی بسته های الحاقی موافقت کامل دارد و همین روند ادامه خواهد یافت تا محتویات Rock Band 4 همواره تازه باقی بماند.

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امیر ل 94/11/24:: 11:49 صبح     |     () نظر